sobota, 7 stycznia 2012

kotek

NoName

Adopt your own FooPet at FooPets.com!

foopets

Foopets to anglojęzyczna strona na której opiekujemy się wirtualnym zwierzątkiem. Zasady ma podobne do ow, są levele które trzeba pokonywać i minigry w których zdobywamy foogems. Do wyboru mamy pieska lub kota. Ja wybrałam najzwyklejszego burego kotka, nie jakiegoś rasowca, najbardziej lubię właśnie takie dachowce ;). Zwierze reaguje na nasz dotyk i jest z nami interaktywne. Szczerze mówiąc jest tak naturalne, że czasami mam wrażenie że jest prawdziwe, a kiedy miałknie to się rozpływam z jego słodkości (mój fifi był o nią zazdrosny i chciał mi rozszarpać monitor xD). Kotek ma takie potrzeby jak- głód, pragnienie, zabawa i coś czego jeszcze nie rozszyfrowałam. Pod tym względem jest podobne do simsów. Za zabawe, karmienie itp. dostaje się foogems, z każdym foogemsem wzrasta ci level. Foogemsy możesz wydawać, na jedzenie, zabawki, prezenty dla znajomych i meble/wnętrza jest tam pełno rzeczy takich samych jak na stardollu.
Możne też zakupić foodolars, to przypomina gemsy na ow, tylko, że pieniądze z ich sprzedaży trafiają do foomojo fundacji która zbiera kase na schroniska dla bezdomnych zwierzątek. Zapraszam do gry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz